Sekcja organizacyjna, kadr i kontroli
Zadania realizowane przez sekcję organizacyjną, kadr i kontroli
Sekcja Organizacyjna, Kadr i Kontroli realizuje następujące zadania:
- prowadzi sprawy organizacyjne Centrum,
- organizuje prawidłowe zabezpieczenie techniczne budynku,
- współpracuje z wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie spraw administracyjno – organizacyjnych,
- przygotowuje materiały na posiedzenia Zarządu Powiatu oraz Sesje Rady Powiatu,
- przygotowuje procedury naborowe na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Centrum oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych podległych Centrum,
- prowadzi sprawy kadrowe pracowników Centrum oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych podległych Centrum,
- zajmuje się rejestracją pism przychodzących i wychodzących z Centrum,
- dba o rzetelne zabezpieczanie dokumentacji,
- prowadzi archiwum zakładowe,
- prowadzi kontrolę wewnętrzną,
- wykonuje czynności kontrolne w jednostkach podległych wraz z pracownikiem merytorycznym danej Sekcji,
- organizuje szkolenia dla kadry pomocy społecznej z terenu Powiatu Wodzisławskiego,
- przygotowuje okresowe sprawozdania merytoryczne oraz przekazuje je właściwym jednostkom również w wersji elektronicznej z zastosowaniem systemu informatycznego,
- realizuje zadania obronne powiatu zgodnie z Zarządzeniami Starosty,
- zapewnia obsługę BHP.